Scrolling Text

Andai Hatimu Menangis Kerana Tiada Yang Memahami,Berbicaralah Pada Tuhanmu Kerana DIA Sentiaasa Disisimu Walaupun Tika Saat Kamu MelupakanNYA

Smile

Monday 4 March 2013

Habis Dah Baucer Buku

      Assalamualaikum wrh.. Apa khabar semua?  Sihat ke? Harap sihat-sihat la semua ye. Pertamanya, ana nak ucapkan terima kasih kepada anda yang sudi datang ke blok yang tak seberapa ni. Terima kasih banyak-banyak. Kali ni ana nak cerita pasal buku-buku yang ana beli dengan menggunakan baucer buku yang telah diberikan kepada ana awal bulan dua tahun ni. Mesti ramai kawan-kawan yang dapat jugak kan? Awak semua buat apa ye dengan baucer buku tu? First, ana ingt nak beli buku-buku yang berkaitan dengan subjek yang ana ambik sem ni. Tapi kebanyakannya guna yang print. So ana beli la buku-buku lain dan buku political science.  Dekat situ, ana dah gunakan baucer buku RM100. Lepas tu ada RM150 lagi lebih. Alamak!! Nak beli buku apa lagi ni. Tak tahu. Dalam ketidaktahuan itu, ana call ummi ana tanya ana patut beli buku apa? ummi ana jawab "Ikut kakak la kakak nak beli buku gapo pun. ummi tak kisah".

      So, setelah mendapat ketidakkesahan daripada ummi ana, ana pun membuat keputusan untuk menghabiskan baucer buku di pcfair yang telah diadakan di universiti ni baru-baru ni. Hari pertama ana dekat situ. banyak buku yang menarik especially yang gempak starz punya. Tapi hari tu tak boleh nak beli lagi sebab ana lupa bawa baucer buku. Malam tu, akak ajak makan dekat luar. Ana ajak kawan ana Norabaniah yang setia menemani ana untuk join sama. Kitaorang pun pergi makan kat jusco. Lepas makan, kitaorang singgah MPH. Kat situ, ana habiskan RM50 baucer buku. Keesokannya ana pergi balik dekat PC fair tu dan ana habiskan RM100 dekat situ. So, begitulah habisnya baucer buku digunakan oleh ana. kt bawah ni ana sertakan gambar dan tajuk buku yang ana beli.

1)Sentuhlah Jiwamu dengan Ayat-Ayat Cinta Allah


2) Aku, Kau & Cinta



3) Maaf, Aku Masih Mencintaimu






4) Hye-Jee's Secret Diary




5) Melodi Kucing Hitam




6)Benarkan Aku Jadi Pelayanmu



7)Hadiah Santai




8)Si Penjual Aiskrim





9)Under 18 Elite




10) Lawak Kampus Jilid 15


11) Kijiya Jilid 9



12) Lawak Kampus Jilid 16



13) Warisan Puaka



14) Ya Allah. Aku Jatuh Cinta





15) Apa Erti Cinta




16) Lili Buat Najah



17) Ros Biru Untuk Awak





18) Surat Ungu Untuk Nuha


19) Rapat Dalam Kejauhan

No comments:

Post a Comment